...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

torsdag 22. juli 2010

En lang kamp er over!!


Etter 3,5 time, og flere sesongers forsøkte overbevisning, sto plutselig gassgrillen flatpakket i garasjen!! (Det er andre enn meg som er gira på netthandelen....)
Han som har sverget til kull i alle år, innrømmet ingen tapt kamp, men bare at gassgrillen var min!! Men at å montere en gassgrill, skulle være så utrolig vanskelig, var det ingen som hadde fortalt oss!! Det ble koteletter klokken 23.30 i går!!
(her hadde nok jeg kjøpt utstillingsmodellen...)
(godt jeg ikke kjøpte det monster-utekjøkkenet jeg hadde så lyst på - da hadde vi fortsatt vært i garasjen og skrudd!!)
Her på vestlandet er sommerværet fraværende, men det skal ikke stoppe oss i å grille!!

1 kommentar:

Ingvild B sa...

Huff..
Jeg fikk helt vondt i magen av den
oversikriften din,
og ventet meg det verste..

Da var det godt det bare var grillen
det var snakk om.. haha..

Håper maten smakte, selv om det ble sent!

Her er det skikkelig høstvær i dag!
Vi våknet av tordenskrall så høyt at vi våknet stående i sengen :O

Håper dagen blir god!

Klem I