...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

lørdag 19. juni 2010

Ingenting er verre...

...enn to syke foreldre og tre friske barn på en lørdag!!
Jeg var ufattelig sliten da jeg krøp under dynene i går, vel vitende om at eldstemann begynner dagen 0530 - uansett om det er lørdag...
Så våknet jeg i fem-tiden med en ubeskrivelig kvalme, og bobling i mage og tarm...
Jeg fikk en dårlig følelse av alle kamskjellene jeg nøt, i form av "Moi's siste måltid" i går kveld -
og navnet fikk plutselig en ny mening...
- Det var dét han mente ja...
Dagen har bare vært en av di dagene som en bare må komme igjennom -
irritert over ulevde sommerminner, og ulevd fest med Elixia-kollegaer...

Vel, nå ligger også mannen med "nær-døden-opplevelse" her i sofaen,
og vi går inn i natten med håp om en bedre morgendag, og fortsatt friske unger!!

2 kommentarer:

denne Karen sa...

Offffff, stakkars dåkker!!
Ha masse go bedring og ta godt vare på kvarandre!! Klem fra landet.
=D

Ingvild B sa...

Åh nei og nei.. Stakkars dere!
Dere har min dypeste medfølese.
Aiaiai...

Masse god bedring til begge to!

Klem