...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

søndag 27. juni 2010

Di tre sverd...

ligger bare en fem minutters kjøretur ifra huset vårt!!

...og er utrolig flott og barnevennlig på en fin dag som i går!!
Michel tente motivért opp én-gangs-grillen, som mest sannsynlig hadde ligget på lageret i et par år - for den var aldeles helt død!!
Den som måtte hive seg i bilen igjen for å kjøpe ny, var han...
og jeg ble bare sultnere og sultnere...
Og da en skal grille andre ting en bare pølser, og selfølgelig er fem fulle munner å mette,
erfarte vi at én-gangs-grillen kanskje ikke er det beste alternativet for vår familie!
Kyllingfileten var jo rå innvendig, og jeg bare konstaterte at innkjøringen på grillsesongen var sånn passe tilfredsstillende... Jeg må til innkjøp av en bøtte-grill eller noe...
Det blir bra til slutt - dét har jeg stor tro på ;-)

3 kommentarer:

Ms BOB sa...

Hvem har ikke slike selsomme oppleveser med engangsgriller, selv kan jeg ramse de opp.....
Engangsgrill er egentlig for de som liker å spise pølsene svarte utenpå og kalde inni.... Har forresten hørt at Weber Q100 er en fin grill å ha med seg på tur.
Ha en fin søndagskveld videre.

Mette sa...

Ja, dette har vi alle gjort... ;-)

Ifolge en venn fra California (og DE vet) er Weber det beste merket! Har selv ikke gatt til videre innkjop av skikkelig grill, men en dag...!

Ha en fin kveld :-)

Ingvild B sa...

Har heldigvis bare gode erfaringer med engagsgriller...
(men jeg har vel kanskje ikke stekt kyllingfilet på dem når jeg tenker meg om)

Herlige bilder! :)