...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

onsdag 30. juni 2010

100 baller i luften...


interiør, innredning, Brønnøysund, fargevalg,
trening, litt flyvning innimellom
(noe jeg egentlig ikke har tid til...)
utdrikkingslag, Kvänum, tegninger,
ungene, naprapat, nåler,
Kardemommeby,
beachvolley i byen, og voksentiiiid!!!
(har øresusen avtatt??)

Jeg har hatt stand-by vakter i to dager, uten å bli kalt ut -
jeg har hatt vaske/rydde-stand by -
ordne/fikse-stand by -
det er deilig dét -
uten å fly én meter...

Sa jeg hei??.

6 kommentarer:

Dentinista sa...

Hei:-)

Ingrid Tunheim sa...

Heldig som fikk arbeidsdagene hjemme..

Tusen takk for tipset om Leca kjøkkenet. Det så genialt enkelt ut, kunne nesten murt det selv. Veldig enkelt og reint i formen var det også, trenger ikke mer..bare en steinovn til utendørs pizzbaking.

Jannicke sa...

Kvanum?? nytt kjøkken på gang ;o)?

Mette sa...

Husk a trekke pusten innimellom! ;-)

Kos deg i sommerkvelden og sett pris pa alt du har fatt gjort ;-)

klem Mette

Alle oss sa...

Hei :-) ( burde vært kalt virvelvind)

Du glemte å nevne : nyte sol, solkrem,jordbær,badeturer,sene kvelder med vin osv - sommeren er her :-)

Jeg blir sulten av å gå inn på bloggen din, den innbyr til mye godt :-) Fortsett med det og nyt sommerdagene.

Fru Hermez sa...

Ja.... Jeg liker å ha mange baller i luften altså!! Men deilig å få lande noen prosjekter også.... Kjøkken ja... En drøm... men mannen må overbevises.... Tips????

Nå er det sofasliting og deilig fredag - etter en voldsom fest i går på beachvolleyball-festivalen!!

Gooo helg!!

Klem