...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

lørdag 1. mai 2010

Røvær...

...reiser du til, hvis du er sjøsterk, vil oppleve en forblåst øy i havgapet, og hvis du trenger å bli minnet på hvor godt du har det der du bor!! Jeg er IKKE sjøsterk, veldig glad i livet, og hadde vel heller en "nær-døden-opplevelse" i møtet med meterhøye bølger i Storfjorden...
(Hva i h...... gjør jeg her??? - lurte jeg...)

Men ut i stiv kuling kom vi oss, i ballerinasko og høye støvletter,
og dagen gikk i det minste i minneboken -
og opplevelsen aldri glemt...
(Men jeg må slutte å være så pysete!!)

3 kommentarer:

Ms BOB sa...

Rørvær gir deilige barndomsminner om båtferie, ferskereker og sol og sommer. Kanskje ikke akkurat den oppleversen du hadde i nordavinden i dag....?

Fru Hermez sa...

Jeg der den!! Vi var nok noen uker for tidlige, pluss vinden for sterk.... Jeg får prøve igjen!! Det blir kult å se det ifra luften i morgen!!

Ingvild B sa...

Ohlala.. Du er tøff!