...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

mandag 10. mai 2010

Hmmmm...

Bare for å belyse livets harde realiteter for dere som skulle tro at alltid alt var på G her i huset...
En tom Riviera-bomme,
en veldig døende Hortensia
(jeg enten tørker di til døde, eller drukner di!!),
en tom pose Lion Pop Choc (veldig gode...),
en lite bloggbar middag (...)
og ROT!!
Pluss en snorkende mann på sofaen da - kanskje jeg skulle lagt inn et lydklipp her!!
Men, Viking vant i kveld,
ungene er friske,
flaggene er kjøpt inn,
og jeg er støl i ALLE sånn circa 650 musklene i kroppen...
Med andre ord - livet er heeerlig!!

5 kommentarer:

Martilie sa...

HHerlig innlegg! Høres ut som en helt vanlig mandag hos meg, og sikkert også mange av oss.

Deilig å høre at dette ikke bare skjer hos meg :)

Men veldig sant -liver er slettes ikke værst alikevel :)

Nyt kvelden!

Tove

Frk.Virrum sa...

Fantastisk!!!! Virkelig!! Du vet å sette pris på det som betyr noe, og det som ikke betyr så mye..
Ha en flott kveld videre!!! :-)

Inga sa...

Jeg drømmer også om en levende hortensia (blå), men hittil har de dødd før uka er omme.

Ellers vant Rosenborg i kveld, også :o)

Ha en vakker kveld

Klem

Ingvild B sa...

Haha...
Du høres ut som meg hva planter angår..
Enten får de ikke vann ellers så får de for mye!
Kjempe fine å se på, men hvem har vel tid til å stelle dem? :)

Håper kvelden er GOD!

Klem

Mette sa...

Det var godt a hore at det ikke bare er meg som ikke helt far dem til... ;-)

Hverdagslykke hores det ellers ut som! ;-)

Ha en fin kveld!