...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

mandag 31. mai 2010

Alta...✈

Så skulle det altså gå hele elleve år før jeg gadd å dra med meg joggesko på jobb!!
Vi kom inn sent i går kveld, og har ikke avgang herifra før kl 1815!!
Og så i Alta!! Fortsatt UTEN kredittkort!!
Jeg har forresten funnet ut at jeg ikke burde hatt korter i det hele tatt!!
Jeg hadde jo blitt skikkelig rik!!

Apropos joggesko -
jeg kom meg avgårde i pøsregn og 7 grader -
opp i en lysløype, temmelig alene på fjellet der!
(må innrømme at jeg var veldig glad jeg ikke møtte på noen... var faktisk litt redd...)
Med "vondter" både i kne og ankel,
innser jeg at kroppen kanskje har blitt 10 år eldre siden sist jeg jogget...

Ingen kommentarer: