...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

tirsdag 30. mars 2010

Tvillinglek...

...er til å beundre til tider...
Di kan krangle som vanlige søsken,
men også ha det gøy sammen, som bare tvillinger kan ha!!
Jeg traff en gammel bekjent på trening i går, som sa jeg hadde masse kjekt å se frem til -
hun hadde tvillinger på 8 år!
Jeg føler jo at jeg har hatt det fantastisk kjekt disse to årene som har gått!!
Trening ja, jeg hadde min første time som instruktør i går...
- ikke akkurat til å skrive hjem om...
men er monster-støl...
håper jeg ikke er alene...

3 kommentarer:

Ingrid Tunheim sa...

Kjære fru Hermez

Husk å glede deg over barna hver dag.... de blir voksne så utrolig fort.

Ønsker deg og familien din en flott påske. Deilig vær ute til å være inne å kose seg i....

Fru Hermez sa...

Tusen takk!! Det er akkurat dét jeg prøver på!!

Ønsker dere også en nydelig påske!!!

Klem...

Ingvild B sa...

Ja det er et sterkt bånd mellom tvillinger, det er ingen tvil om det!
Mine "babyer" begynte plutselig på skolen i høst! Hehe..

God påske!

Klem