...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

tirsdag 23. mars 2010

Hage....

...med Isabella som inspirator - et blad som har fått sin første utgave på norsk!! Jeg begynte så smått med sopekosten på utsiden, og gikk så langt at jeg faktisk fant frem di grønne hagehanskene!! (di fingrene mine er bare sånn svakt mintgrønne altså...) men kanskje Isabella kan lære meg noe, ser jeg har lyst på rosa Georginer i hvert fall - er ikke så veldig gul av meg!!

2 kommentarer:

Ingvild B sa...

Jeg vil også syssle i hagen!
Men her ligger det MASSE snø!
Jeg har veldig grønne fingre
sånn ca halvannen time hver vår.
Da handler jeg MASSE blomster og planter
i bed, kasser, krukker osv osv
Men så glemmer jeg at de må ha vann (!)Hm...
Vurderer anskaffelse av gartner!
Hehe..

@__EY__ sa...

Hei igjen.

Liker godt bloggen din.
Du skriver så koselig : )
Komler synes jeg er et
fælt styr... ble kålrotstappa
nevnt under her... det kan
være det samme, godt er det uansett.

Ha en fin påske.