...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

onsdag 24. februar 2010

Vinterferie...

...der vannet har frosset...
Venninnen min og jeg ble temmelig oppgitte, da vi fant ut at det ikke rant noe som helt vann ut av kranen... Jeg overlot alt innen dette området til mannen forrige gang det frøs, så hverken gass-brenner eller luke med rør, var kjent for meg... That's what men are for!!!

Vår store maskott her oppe, Henrik, kom raskt til unnsetning, og både gassbrenner og luke ble funnet - med tett telefonkontakt med sjefen hjemme, som var temmelig full av frustrasjon på et tidspunk.. (det var vel da JEG var full av frustrajon...)

Nå er maskoten gått, vi smelter vann i gryten på ovnen, og drikker god Shiraz fra Aberdeen (...)

Måtte vannet gå!!!

1 kommentar:

Åse sa...

Huff og huff. Men jeg kan ikke annet enn å le av tulipanene som du har satt i snø!!! Men hvor mye valg har man når vannet er borte, egentlig?

Herfra kan det vel bare bli bedre, god ferie.