...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

mandag 22. februar 2010

Trening...

Etter en kjapp tur-retur Aberdeen, må jeg samle tankene mine rundt morgendagen - en aldri så liten førpremiere på trening sammen med sjefen - hun skal se om jeg holder mål... Jeg trente med henne et par ganger forrige uke, som resulterte i at jeg såvidt klarte å fote meg di følgende dagene... Jeg kan ikke huske sist jeg hadde det så vondt.... Men motivasjonen er på topp, og det er deilig å kjenne at kroppen blir sliten igjen.... Men jeg gruer meg likevel... Som den avdankede instruktøren jeg er, må jeg nullstille hjernen min, tenke nytt, og være åpen for nye måter å gjøre ting på! Power og Total - jeg gleder/gruer meg....

4 kommentarer:

Ms BOB sa...

Lykke til! Hadde et par slike dager i forrig uke selv, der jeg fant igjen muskler jeg ikke kunne huske jeg hadde..... I morgen tidlig er det på'an igjen, før jobb. Skal heie på deg!!

Ingvild B sa...

Lykke til! :)

Fru Hermez sa...

Tuuusen takk!! Jeg har spunnet avgårde i fotarbeid og kombinasjoner inni hodet mitt i natt ja.... Tidlig morgen, kaffe, knekkis, og så er jeg klar;-)) Ha en nydelig dag!!

Fru Radich sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, Aberdeen Stavander-Aberdeen var min første flytur. Vant tur med Arne Hjeltnes da jeg jobbet som salgsansvarlig i Commit. Husker jeg var livredd, men fikk blod på tann, resultatet ble mange års jobb på reisebyrå. Hender jeg savner det enda. Men folk bestiller jo ikke ferien på reisebyrå lenger. Kos deg tur.