...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

mandag 8. februar 2010

Favoritthotellet.....



... i Norge må bli dette...
Det er hva jeg vil kalle et "forrektigt" hotell, der en får følelsen av å være på hotell!! Jeg ble kalt ut på stand by i dag (ja, det hender jeg jobber jeg også!!), og har humpet meg opp kysten, innom Bergen, Trondheim, Bodø, Tromsø, Bodø, med finale i Trondheim!! Puhhh, ja, en skal ikke kjimse av flyvertinneyrket!! Jeg kjenner det suser i både ører og hode i kveld, men hva ofrer man ikke for luftfarten! Det verste, er kanskje di høye skrikene ifra magen!! Jeg glemte å smøre krisemat før avreise i dag, så nå gleder jeg meg til Norges beste hotellfrokost!!
God natt til alle der ute, og takk Jorunn, for superhyggelig mail!

1 kommentar:

Ms BOB sa...

Ååå, den frokosten er jo helt fantastisk. Bodde der en natt i januar, og velger gjerne det om jobben bringer meg til Trondheim, ja.