...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

tirsdag 12. januar 2010

Jo.... jeg ER støl...

Etter to glass vin på "4 roser", og en kjapp titt på grottebadet, besluttet jeg å gå "hjem" til hotellrommet, kle meg i badedrakten (det var det eneste passelige plagget jeg hadde!!), og ta "planken"!! For dem som er ukjente for denne fabelaktige øvelsen, så er det rett og slett å legge seg ned på magen, opp på albunene, og kroppen avstivet, ifra hode til tær! Pust godt, og tenk på magemusklene, da jobber en automatisk bedre med dem! Ryggen skal være helt rett her, derfor bruker en magemusklene maksimalt! Dette er en super stilling - som skal holdes i 30 sekunder, og gjentas X antall ganger - til motet er fraværende.... (ja, godt det ikke finnes skjulte kameraer på hotellrom... ikke et vakkert syn etter tre fødsler...trenger jeg å nevne tyngdekraften....)
Jeg oppfordrer ALLE til å legge seg ned før leggetid i kveld, og ta "planken"!

Ingen kommentarer: