...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

tirsdag 26. januar 2010

Elixia...



entret jeg Total-timen med friskt mot!! (da var alle ungene levert i barnehagen (lederne sto bare å måpet av at jeg var der så tidlig!!) bilen parkert hjemme, og jeg på gå-ben ned til sentert!)
Jeg har satt meg til salgs, så får vi se om di trenger en avdanket instruktør... Timen var upåklagelig, og jeg kommer til å ha det forferdelig vondt i morgen... Men for en fantastisk følelse å svette!! Det frigjør jo både endorfiner og lykkefølelse i kroppen, på tross av blodsmak i munnen... (jeg innrømmer å måtte ta et par ekstra pauser desverre - men tre års pause, gjør jo noe med kondisjonen...)

Ettermiddagen gikk med til nydelige, hjemmelagede hjortekabonader hos søs,
og hjemmelaget dessert av selveste Tord!!

Ull+is=sant

Ingen kommentarer: