...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

mandag 4. januar 2010

Dagen derpå....

...etter en jule- og nyttårsfeiring, er kommentaren ifra au pairen, som ikke har sett meg på et par dager, om at: "You get fat?!"
"What???"
"You get fat!"
ok...
Tilbakemeldingen var et faktum...
Det er altså av fulle folk, unger, og vietnamesere du får høre sannheten!!
Stakkars, hun visste ikke at det var det verst tenkelige å si til en dame i Vesten...
Jeg har med andre ord hatt en fantastisk start på dagen...
Nyttårsforsettet mitt fikk en enda sterkere mening nå...
Kanskje di trenger avdankede instruktører nede på Elixia...
Eller kanskje jeg skal kjøpe meg en steppe-maskin og TV på soverommet,
så kan jeg stå der oppe og svette...
Kanskje...

3 kommentarer:

Dentinista sa...

Hahaha!!! Gleder meg til torsdag!!

AnnaJohanna sa...

Hehe, måtte le da jeg hørte innlegget ditt ;-) Kjempefestlig å få en slik kommentar kan jeg tenke meg ;-) Blir ikke noe lønnsøke på henne denne månden forstår jeg :P

Ønsker deg et riktig godt nytt år!

Klem Johanna

Marit sa...

Hehehehe... Det er bare å sende søknad;)Trener hver formiddag om du vil slenge deg med. Du e så fine, atte!