...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

mandag 7. desember 2009

Julestemning på gutterommet...


Med inspirasjon fra Riviera-damen i Bergen, kjøpte også jeg et hvitt juletre på Plantasjen,
og Riviera look-alikes"-klokker fra Kid!! (Sånn er det det for oss som ikke bor i Bergen!!)
Stjernene som hang i døren inn til lekerommet, ble selfølgelig revet ned av Benedict, så nå håper jeg di får henge tryggere på treet...
Jeg kjenner på om jeg klarer å vekke til live litt julestemning,
og trøster meg med at det bare er to lys som skinner på peishyllen ...
( - allerede MANGE julekort!!)
To lys til... pluss enda fire dager...
- vi skal klare det...

1 kommentar:

hjem hos linda sa...

Vurderer sterkt å skaffe meg et hvitt juletre jeg å...De er sååå fine...
Ønsker deg en flott uke!!

Klæm Linda