...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

tirsdag 10. november 2009

Skape...

Med "Skape" kurset og kosedressen i kofferten, dro jeg avgårde i morges - litt klokere, veldig motivert, og ganske opplagt faktisk! Edel og meg satt på første benk i klasserommet, super-engasjerte i det foreleseren hadde å komme med! Tenk, at det eksisterer noe her i verden som er gratis!! Vi ventet egentlig bare på at di skulle kreve 50 % av mulig fortjeneste! Men nei, Innovasjon Norge spanderte tre timer med kunnskap på oss, og vi takket...
Jeg klarer ikke å formulere hva vi tenker på å starte, men det blir ikke butikk...
Men vi vil handle i butikker, og vi vil jobbe med mat og interiør...
Spennende...
Apropos jobbe...
Jeg sitter omsider på hotellrommet i Tromsø....
To timer senere enn antatt...
Vi fløy fra Tromsø til Svalbard, her oppe hvor natten ingen ende har...
Jeg tøyset med kapteinen at vi burde ha stoppet der oppe, og tror du ikke det gikk troll i ord!
Maskinen ville ikke starte opp, og di måtte restarte opp til flere ganger uten hell!
Til slutt gjorde di som vi gjør når PC'en ikke fungerer - vi tar strømmen, venter et par minutter, og starter igjen! Etter to timer var alt som normalt, og vi satte kursen mot Tromsø...
Puhhh....12 timer på jobb...
Kosedress var det eneste riktige...og Mac'en da!
Huff, desverre ser jeg nyheter nå, og det er bare så mye tragisk at jeg har ikke ord!!!
Terror, barnemishandling, pedofili, og drap....
er det nødvendig å se nyheter egentlig??

3 kommentarer:

Silje Andrea sa...

Det er desverre ikke alltid det er så koselig å se nyhetene, nei. :(

Hadde vært mye mer morsomt hvis det var rosa skyer og ponnier, og sånt! :D

Fru Hermez sa...

Jaha!! Tabloid er faktisk myyye bedre - engleskoler og spøkelser..... Jeg liker Hegnar jeg.... hehe - ha en flott kveld!!

Dentinista sa...

Ja til juleverksted
og engleskole!!!
HCklemmmmmmmmm