...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

mandag 2. november 2009

Kristiansand og kakeformer...


Så havnet jeg på jobb...
Med bonus-dag i går, så får jeg heller yte litt for luftfarten i dag!!
Jeg hadde innsjekk klokken 0515 i morges...så dét vil jo si opp midt på natten!!
Med stormen som herjet i går, var jeg ganske spent på hvordan flyvningene ville bli...
Trondheim er veldig spesiell i forhold til vinder, fjell og turbulens -
og denne morgenen var intet unntak!! Det var mørk utenfor, og vi hang og slet i stroppene...
Men heldigvis har vi utrolig dyktige piloter foran spakene, og di fikk oss trygt ned både der og på Kjevik! Jeg innrømmer at jeg tenker om det virkelig er verdt det slike dager som i dag....
(Di færreste liker turbulens...)
Fikk trasket litt i Kristiansands gater - og var innom alle interiørbutikker jeg kunne finne!
Pentik hadde årets nydeligste papperkake-juletre-form - og jeg kjenner det er helt greit med litt julestemning i dette triste høstmørket...

1 kommentar:

Dentinista sa...

Heeeii!!
Så gøy med shopping
i Kristiansand, du
din globetrotter!!
Kom hjem fort!!
HCklemm