...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

onsdag 25. november 2009

Pepperkakehus som ble hjemme...


Med spontan venninnelunsj i ryggen (den som forøvrig er vond og sår som få...)
ble Anne igjen, og hjalp meg med den store limingen!!
Det er ikke bare bare med vegger og tak som er skåret ut for hånd!!
Men med nok godterier, blir det meste stå-karaktér....
og tante mente di måtte få stå hjemme... Ja...
Snøen har lagt seg etter dette bildet ble tatt, og jeg må ut og finne enda mere pynt!

Ikke så verst med både pakke i posten...

og billett til Thomas Dybdahl i Stavangeren...

Regnet øser ned, og kroppen kan falle til ro...
God natt...

1 kommentar:

Anita ♥ sa...

Det pepperkakehuset var hærlig hjemmelaget - sånn ser mine også ut og de er alldeles nydelige de også ;)

Thomas Dybdal misunner jeg deg - kos deg MASSE!!

Klem fra Smula