...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

torsdag 19. november 2009

Inspirasjon...

Hadde fire timer å slå ihel på Værnes i dag, hvor jeg hadde store planer om å lukke øynene...
men i stede endte jeg opp med et par blader inspirasjon, mye kaffe, webside-planlegging, mailer, og laaaang telefonsamtale med min kjære Edel...
og kollega Anne...en stor inspirasjonskilde ifra Volda...
"Edel & fru Hermez"
Laupstad smakte på navnet og var veeeeeldig fornøyd...
Spise, hadde jeg IKKE tid til....
så den som måtte kjøpe seg en muffin ombord, var meg...
Apopros ombord -
jeg har aldri på mine ti år i luftfarten opplevd noe lignende innen odører...
Det var som en vegg kom imot meg idét jeg beveget meg inn i den bakre delen av kabinen, men jeg klarte ikke å identifisere hva det var for en lukt!
Helt til Laupstad sa: "det e no ein så he teke av sei skoa!!"
OMG!!!
Tåfis!!
Jeg spottet synderen i brekninger, og tenkte -
nok en ny opplevelse i denne glamorøse hverdagen...

2 kommentarer:

Anita ♥ sa...

Morsomt - var på Gardemoen og kjøpte akkurat de samme inspirasjonsbladene som deg!! Men tåfisen på flyet slapp jeg heldigvis ;)

ingebjørg sa...

morgentimene har vore nytta til å lese blogg :-) og kan med ein viss innlevelse forstå arbeidssituasjonen din... eg har likevel lyst til å fortelle om ein veldig BRA flyopplevelse denne jula. vi drog 13. des fra london med etiopian air. snakk om overaskelse! full middag, desert + kake + vin...det samme på retur der vi også fekk frisk frukt. ble vekket med varme kluter og frukost. litt stusselig å komme inn på sas, enda verre når vi måtte vente x ant timer på norvegian.. men sånn er det jo. ønsker deg betre turer..uten folk som tar av seg på bena