...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

tirsdag 15. september 2009

Prosjekt "Røldal" avsluttet...nå var det bare terrasse og maling...



Gravemaskin-mannen har dratt sin vei, og vi har fått tilsendt bilder av det endelige resultatet.
Vi er veldig fornøyde....


Nå skal det males i det nye vindfanget mitt!! Jeg fikk det av mannen til bursdagen....
Javel - historien er at vi har kranglet i lange tider over å enten beholde veggen mellom vindfang og gang, eller som jeg ønsket, rive denne, og legge varmekabler og bruddskifer....
Jeg kjente jeg IKKE klarte å bli enig med Mr.M i denne diskusjonen, med store sko, store jakker, luer og vanter, ski og det som verre er - nei, åpne opp, ville løfte hele hytta mange hakk!
Jammen fikk jeg ikke operasjonen i bursdagsgave....
Veldig fornøyd!!
Nå skal det males med eggehvit der inne, og deretter danderes med diverse kroker og speil!
Nå lurer jeg bare på hvordan vi skal gjøre med alle sko en har på fjellet....