...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

søndag 30. august 2009

Rødvin...


Jeg innviet rødvin-sesongen på fredag - med denne Bordeaux'en -
Ducla 2002 - smakte utrolig godt!
Vi har sikkert fått den i gave eller noe - kanskje det var en dyr og fin vin...
Men så nøt jeg hver dråpe da - sammen med mor og far!
(Fredag altså - i dag jobbet jeg jo før fuglene feis...)
(Hadde fin tur til Rhodos, men jeg mååå bare meddele at jeg tok taxi fra ansatt-parkeringen i morges, bort til flyplassen!!! - Det regnet så
uforskammet mye!!! - Måte på hva vi flyvertinner skal gå igjennom!)

Ja....

- Så da anser jeg rødvin-sesongen for åpnet folkens -
løp og kjøp
- skål!


1 kommentar:

Dentinista sa...

Må nok følge i dine fotspor!!!!!