...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

tirsdag 18. august 2009

Manikyr

Kristine var så søt å hente meg på flyplassen i går, og hadde akkurat da kjøpt inn masse nytt utstyr til å legge gele-negler! Da mine negler ikke akkurat har vært på "topp ti- prioriteringslisten" di siste årene, var jeg ikke vanskelig å be!! (ehh, eller, hun ba vel ikke, jeg foreslo...)
Hendene mine er ikke akkurat den delen av kroppen jeg er mest fornøyd med akkurat, så det gjør ikke noe med litt manikyr....
Hun tar gjerne imot kunder, til en veldig grei pris!!

992 87 518

2 kommentarer:

Dentinista sa...

Ja, takk,
jeg melder meg
også...

Fru Hermez sa...

Du kan vel kje ha så langenegler inni munnen på pasientene!! Hehe, du har fine hender!!