...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

torsdag 20. august 2009

Forberedelser...

Da er håret i hvert fall klart for den store bryllupshelgen... ikke så mye mer enn det, er jeg redd...
25 grader, 16 grader, regn, sol, pels, kjole, høye hæler, hvilke hæler(???) tånegler, leppestift,
Leon's baggasje, Michel's garderobe, faen, jeg glemte mansjettknapper, tvillingene, au pairen, ok??? Har hun virkelig skjønt?? Ok, svarer hun...
Vi drar jo før huset våkner i morgen - forhåpentligvis...
Farmor kommer til unnsetning i alle nødstilfeller...
Det er jo Leon vi bekymrer oss mest for...

Så var det tilbake til frisøren....
Veeeldig fornøyd.... Men den forbaskede parkeringen nede i byen -
jeg skal ALDRI i min levende tilværelse sette hverken meg selv eller bilen inn i en parkeringshall der en må betale på forskudd mere!!!
600 ja...gul lapp...
Halv time for sent...
Ble plutselig litt styggere på håret ja...
Ja, ja, nå skal det aldri skje igjen!!

Bryllup, blogging på sengekanten...
Mannen lurer på om jeg skal ta med Mac'en på tur -
nei, jeg har jo "gadgets"-brødrene mine med meg -
di har det meste!

Bryllup ja... sette vekking på 5... klokken nærmer seg 2330...
Får nok ikke sove - med hudre tusen tanker i hodet...

Ingen kommentarer: