...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

tirsdag 7. juli 2009

Kongeparken

Så var nok en deilig dag over for ungene - som har problemer med å komme ned på jorden hører jeg igjennom babysitteren, etter en hel dag i Kongeparken, et steinkast unna Stavanger (hvis du hiver ganske langt...), med hundredevis av inntrykk - noe som gjør at armer og ben danser i sengene der oppe! Mormor og morfar inviterte som di gjør hvert år, alle barn og barnebarn med følge (...), og ikke engang Yr.no kunne stoppe oss med regn- og torden-varslene sine! Det ble en solfyllt og varm dag, med skyene truende i horisonten! Jeg blir like imponert hvert år av den flotte parken - absolutt noe å anbefale! Leon har blitt mye tøffere enn før, og ville prøve det meste! Det hjelper jo en hel masse med alle søskenbarna som tok han med overalt!


Morfar synes det er travelt, med kjekt (....) med disse små som kreler overalt!

Jeg erkjenner for meg selv at jeg nokså sikkert er inni den travleste perioden av livet mitt...
(-da er det ikke så gale!)

2 kommentarer:

Junior sa...

Ja, kjekke dag!!
Blei sliten og av å trø rundt heile dagen, og snurra rundt og rundt resten av tiå!

Ser at tittelen e på plass på innlegget, fint :-)

Fru Hermez sa...

Yes!! Konge-dag!! Flott seremoni heilt på tampen!!

Natti alle....