...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

søndag 7. juni 2009

I går følte jeg vi var på ferie i vår egen by! Vi hadde høye ambisjoner om å komme oss på fellesbading i Stavanger svømmehall, og sto etter MYE pakking og organisering, én time senere foran en matallpersienne - som tydet ganske så tydelig at hallen var stengt.... Vi som hadde lovet Leon, hadde tenkt å ta morgenstellet i garderober der, gå ned til byen etterpå, og i det hele tatt.... Jeg vridde hjernen min mange ganger, i håp om å komme på andre alternativ... DA kom jeg på SAS Royal på Løkkeveien - som forøvring ikke er SAS lenger desverre - ringte og spurte pent... Vi kunne bare komme!

Med den dempede belysningen der nede, stort basseng, og best av alt, det store, varme boblebadet, ble fellesbadingen vår byttet ut med privat-bading....
Dette kunne jeg gjort hver lørdag!

Nye opplevelser for små kropper, en helt vanlig lørdag i Stavanger by...

Så besvimte alle tre i vognen, et kaldt glass hvitvin ventet på meg ute på Hansen-hjørnet, nydelig lunsj på Sørensen, hjem til mere kos, før tante-Kari kom, og vi lykkelige kunne gå i 30 års-dag...
Takk tante...

Noen dager blir bare vellykket...


Ingen kommentarer: