...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

fredag 19. juni 2009

Ferien startet "nesten" her på hotell Maritim i Haugesund (jeg måtte bare jobbe litt, etter en super VIP-kveld med fantastiske kollegaer, Pellen (ja, Haugesund!!), direktøren og guttene!
Ferie ja... det blir nok lite hotell-rom på meg disse tre ukene, men det er ikke ensbetydende med dårlig ferie av den grunn! Jeg har hørt rykter om at neste uke ankommer sommeren, så da venter vi bare i spenning! Vi begynte ferien med en tur på legevakta med Benedict i kveld da - fingen han klemte på en utestol forrige uke, var i ferd med å bli blå og skemmende hoven... På tross av at Pencilinen var påbegynt (ganske praktisk å ha lege i nabohuset...), så følte jeg ubehag av å ha en unge som ikke responderte på Paraceten, og som sutret hele dagen... Jeg begynte å fantasere om blodforgiftning og det som verre var, og tanken på at mammaen ikke oppsøkte legevakta... Så derfor... der satt vi... for en pyton plass...
Jeg følte meg like malplassert som di andre gangene jeg har vært der, og Benedicts feber såg ut til å avta idét vi gikk inn døra, og han både smilte og rutsjet på rutsjebanen... Ups... "her blir vi sendt hjem"sa Michel... Som sagt, så gjort... med en lapp om Bacimysin... Ja - den har jeg i medisinskapet...Vel, jeg er ikke en dårlig mor, og jeg får forhåpentligvis sove godt i natt...
God helg, og god ferie alle sammen!

1 kommentar:

Dentinista sa...

Hei, hei her er jeg!!!

Ikke ferie på oss, men vi er jo mye hjemme, da. Og vi har uansett date på torsdag!! Både kristin og nina var jo klar!! Gleeeder meg. Charlotte har snakket så mye om tvillingene i ferien, veldig spent på hvor mye de har vokst.....

Idag går med til hage og hjemmekos, og beundring av de 2 forste rosene. vakre peoner du har, forresten!!!!! Mine er 10 cm og selvfølgelig uten blomster...

See u sooooon!!
Klemmmm