...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

mandag 13. april 2009

Påskehelgen Det har vært noen late påskedager i Kabelheimen... Været har vært særdeles dårlig denne påsken, sett vekk ifra lørdagen når Kaland var med oss! Vi har ikke dratt oss avgårde på ski, men har likevel kost oss! Tante Silvia har også vært med oss! Påskeaften arrangerte hotellet påskeverksted for ungene, så da malte Leon påskeegg, og vi forsøkte å lage påskekyllinger! Med rødvinsglasset i hånden, fikk jeg mange stive blikk ifra husflidindianerne som satt der... Ja, ja, kanskje jeg er paranoid... Ingvild og Renate har vært barnevakt et par ganger, og påskeaften hadde vi en nydelig inderfilet-middag oppe i Chalét Tunge Lunde! Vi storkoste oss, dypt nedsunket i sofaen, med rødvin og røverhistorier fra Klemmen... Jeg vurderte jo å bli lenger enn søndag, men kjente regnværet sendte meg til byen igjen! Noen tyngre tåke har jeg vel aldri sett der oppe! Vi var desvere ikke alene om å dra hjem én dag før tiden - da vi satt i to timer i ferjekø i Arsvågen... Heldigvis kjørte vi på likt med mor og far, så da det tøt ut av bæsjebleia til Benedict, fikk jeg hjelp av et par ekstra hender! Tvillingene fikk kjøre bilen hver sin gang i køen, og det var nok det største på hele turen for di... Lili vinket til forbipasserende, og holdt bestemt på rattet! Stoooort....

Ingen kommentarer: