...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

torsdag 23. april 2009

Frokost-utsikt på Rica Nidelven Hotell i Tronheim! Hotellet har Norges beste frokost, med alt du kan tenke deg av deilige frukter, en kokk som lager den omeletten du måtte ønske, søte, franske kaker, og denne utsikten da...


Olav kom til frokost, og vi trasket rundt i byen i butikkene og brukte enda litt penger... Tenk - denne dagen er det nøyaktig to måneder til han er ferdig med fem års studier! Han har vært super-flink... Trisk å ikke få sånne dater med han når jeg kommer opp der da, men ikke trist i forhold til at jeg kan ha dater hjemme så mye vi bare orker fremover!
Dagens fangst fra denne deilige butikken! Riviera Maison er favoritten for tiden, og jeg kjenner det er nummeret før jeg må åpne en slik butikk i Stavanger! Tenk - byen har ikke en tilsvarende butikk! Jeg kjenner spiren begynner å skyte fart inni meg - jeg som hadde lagt hele butikk-drømmen på hylla...

1 kommentar:

Dentinista sa...

Å så kos!!! Verdens beste hotell, superflink bror og interiørshopping og peoner!