...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

onsdag 25. februar 2009

Jeg startet flyvning i går - tur retur London. Jeg fikk både levert og hentet barna, og sånne dager liker vi! Det er jammen en deilig jobb jeg har... En tenker ikke over det når en ikke har barn, men nå får hver en sjokaladebit en ny mening - gleden av å ta på seg uniformen og bare være Kjersti igjen... Og det beste av alt - det blir jo så utrolig kjekt å se barna og mannen igjen!! "Det beste av to verdener" sa Edel - og jeg tror hun får rett! Med 50% stilling får jeg mulighet til å kose meg masse med familien, i tillegg til at jeg får opprettholde servicen i den norske luftfart! Så lenge mannen spiller på lag, har jeg en utrolig deilig følelse...

Ingen kommentarer: