...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

fredag 16. januar 2009

Med kaotiske tilstander både hjemme og på jobben til Michel, gjør jeg et tappert forsøk på å forberede familien på fjellet... Jeg har hatt bilen på service, styrt med barnevakter fra hist og her, glemte vogna i bilen, som gjorde at tvillingene sov tre kvarter på rommet i stedet for tre timer i vogna, har ringt mannen et par ganger, uten å komme til poenget om hvordan vi skulle organisere denne avreisen, har et barn som skal hentes i barnehagen før det blir for sent, og før di to andre sovner av utmattelse, og en vaskedame som er bare søt og snill, men som jeg ikke har tatt ut penger til i dag... Med andre ord - en heeeeeeelt normal start på helgen - jeg kan ikke annet enn å glede meg til et glass rødvin vel oppe på hytta sammen med gode venner...puhhh...

Ingen kommentarer: