...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

fredag 23. januar 2009

Fredags-lunsj på Bryne

Edel er som født ute på Bryne, i sine fantastiske omgivelser - en oase midt i hjertet av Bryne, med låven, huset og hagen som gjenspeiler hennes rette element...Og Christian selvsagt... Sammen med han er hun hel... Kristina og jeg kjørte ut til en fransk-inspirert lunsj, sammen med Lui og vertinnen selvsagt - og det var bruchetta al pomodoro, tunfiskmousse, ost og kjeks, og fantastiske Haloumi. Vi manglet bare vinen, noe jeg kompenserer for i kveld! (normalt ville jeg hatt roquefort ved min side akkurat nå, men Rimi er ikke plassen å handle fredags-varene...)

Tunfisk-moussen var enkelt og greit bare en boks tunfisk i olje, sammen med saften og skallet av en sitron, 50 g temperert smør, gressløk, salt og pepper - i stavmikseren!







2 kommentarer:

Dentinista sa...

Yommmm!!! Den skal jeg lage!!!!!
God helg!!!!!!!!!!

Fru Hermez sa...

Gooooo helg t dokk og! Og goo natt!