...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

mandag 29. desember 2008

Jeg er ikke syk... Michel har spurt om jeg ikke blir etterlyst nå som jeg ikke har blogget hele julen - hehe - jeg ble etterlyst i går! Julen er over, og jeg føler en slags antiklimaks og tomhet... Jeg tror det er fordi vi hadde så mye koselig i forkant av julen, at det hele blir litt rart etter julaften... Det betyr jo bare at fra første søndag i advent, er det bare å kjøre på med kos og glitter - en kan jo ikke få for mye av det! Heavy dag... Det begynte med at jeg hadde skrevet fra meg barnehage mellom jul og nyttår uten å egentlig tenke over at Michel skulle på jobb, og jeg være hjemme med alle tre. Det resulterte i at eldstemann klippet yngstemann med en saks i leppa, mannen kom fykende hjem i en ulovlig fart, mens yngstemann blødde fryktinngytende, eldstemann gråt verre enn yngste, og da den sistnevnte skulle avgårde til legen, fikk ikke pappa start på bilen som sperret innkjørselen.... Vi pustet alle dypt med magen, såg at såret ikke var av det mest graverede allikevel, og avlyste legetime, i håp om at arret ikke ville følge han resten av livet... Stakkars Benedict - han blir nok en tøffing... men mest synd, var det nok på Leon i dag... Den "unnskyld Benedict" var det en helt annen følelsesmessig dybde i, enn dem han vanligvis slenger ut...

Mor og far kom og gikk tur med tvillingene, mens Leon og jeg fikk en liten bytur - så jeg kunne få kjøpe inn di siste tingene til hytta før avreise i morgen. Vi møtte søskenbarna, tante og onkel tilfeldigvis, og vi koste oss med Steam-tur og smoothies! Så da er gardinene til soverommene, Champagnen og rødvinen sikret, og vi har bare utfordringen med å pakke alt og alle igjen... Jeg gleder meg virkelig til denne ferien, med gode venner, familie, og mange fremtidige minner!

1 kommentar:

Dentinista sa...

Velkommen til blogspot!!!