...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

fredag 12. desember 2008

Det har vært en pyton dag på én måte, men fantastisk på en annen! Pyton, fordi ungene har vært utrolig sutrete! Jeg la dem to ganger på formiddag, før jeg ga opp, og satte dem i bilen - mens jeg selv gikk inn igjen for å sminke meg... Jeg opplever meg selv heve stemmen min (det hørtes bedre ut enn skrike...), før jeg innser at jeg snakker til to ti måneders gamle babyer... Pyton, også fordi jeg innsåg at Lucia-frokost i barnehagen klokka åtte ble altfor hektisk med di to små, og derfor droppet det...
Fantastisk, fordi Edel kom innom, fikk med meg førjulsstemning i Sandnes, med Smak og Berheim, fikk en bonus-kaffe med Cilie, hentet en kjempefornøyd, hvit lucia-gutt med nisselue, og har tross alt to deilige babyer som ja, har vært sutrete... Men nå viste det seg at Lili hadde 39,4 i feber da - så da fikk jeg enda dårligere samvittighet...

I kveld har jeg erstattet rødvinen med nydelig gløgg, har Roquefort Papillon til middag (...), og har en tass på snart tre og et halvt år som sliter pappaen ut med modellfly-bygging...

1 kommentar:

Maya sa...

Det er så herlig julete å komme inn i bloggen din....skal si du farter og får med deg mye før jul..jeg har mer enn nok på hjemmebane med 3 unger her hjemme *dån*. Heve stemmen? Vis meg den trebarns moren som ikke har gjort det du så skal jeg vise deg en løgner ;-). Her har mellomste vannkopper og det passer jo veldig bra halvannen uke før jul....

Ha en god helg!