...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

tirsdag 18. november 2008

Kjære dagbok,

i dag ble det en skikkelig bonus-dag! Noen dager er bare deilige å ta som di kommer, og det gjorde jeg i dag. Det beynte litt hektisk, med legetime og barnevakten som ikke dukket opp.... Tvillingene ble hevet i bilstolene i bare strømebuksa, og avgårde til Mr Aboujamous... Di oppførte seg eksemplariske, så etter et par føflekker mindre, bar det avgårde for å skifte dekk - det skal visst bli snø til helgen!

Det ble en koselig lunsj på Ostehuset med Jeannette - vi bare gleder oss til vi kan reise opp til fjells! Jeg tuslet litt rundt i byen etterpå mens tvillingene sov, og byen var folketom pga vinden og været! Fikk snopt to nydelige blomstervaser på Kremmerhuset - tips tips



Det er litt rart at jeg har Asalia i blomterpottene mine - det er jo planter mor har i vinduet! Sånn har jeg tenkt om mange forskjellige ting - jeg leser avisa, hører på P3, kjøper Asalia... Blir jeg egentlig bare mer og mer kjedelig med årene - slik jeg såg på mor når jeg var liten? Eller er det bare mor som faktisk alltid har visst hva som var fint og bra? Hmmm - tror det er lenge til jeg hører på P1 da...

Ingen kommentarer: