...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

søndag 30. november 2008

1.søndag i advent

Kaldt og fint, med gode venner, trasket vi oss ned til byen for et "bedre" måltid...

Peppes Pizza hadde store problemer i dag, og en slulle tro at dagen kom litt brått på...

Kjetil ba om pesto, og bondetuppa kom med guakemole... Ja, ja, hvem vet - det var kanskje hennes første dag på jobb... Ute i folkevrimmelen, fikk vi med oss nedtellingen av tenningen - og er vel enige om at det hører liksom med! Enda kaldere, trasket vi opp igjen - og advent er endelig offisielt åpnet!

Jeannette og jeg diskuterte når det gikk an å pynte - og vi var vel enige at kakene smaker best FØR jul, og at det er nå det er kjekt med all pynten! Så i løpet av uka har jeg nok rotet frem gamle skatter fra loftet - og kanskje laget en boks med noe godt..

I morgen ligger en Cars sjokolade-kalender å venter på Leon - har funnet ut at jeg venter med kalender til han eventuelt spør om det selv... Det blir som regel så mye småplukk som ender i bosset uansett, så jeg er vel ikke helt tilhenger av den tradisjonen... Men for all del, det finnes mange gode kreative sjeler der ute, så kanskje jeg blir en av dem i fremtiden.

Nå er det natt, og Michel har lagt seg for lenge siden...

god natt... 

Ingen kommentarer: